مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

هزینه تنگ کردن واژن در سال 1402

  • هزینه تنگ کردن واژن چقدر است؟ این سوالی است که بیشتر متقاضیان انجام عمل تنگ کردن واژن دارند. در ادامه به عوامل موثر در هزینه های عمل می پردازیم. از مهم ترین عوامل افتادگی و گشاد شدن واژن، بالا رفتن سن است، بهتر است بدانید که با بالا رفتن سن و بخاطر زایمان های طبیعی واژن فرم و حالت اصلی خود را از دست می دهد و دچار پیری و گشادی می شود. این تاثیرات به صورت مستقیم کیفیت رابطه زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهند و موجب می شوند که فرد بجز مشکلات زناشویی احساس شرم و نگرانی نیز داشته باشد. این مسئله می تواند در بسیاری از موارد با کاهش اعتماد به نفس هم برای بانوان همراه شود که البته باید برای درمان و سایر بررسی های مورد نیاز برای برطرف کردن گشادی واژن راهکارهایی را مدنظر قرار داد.      

    دلایل گشاد شدن واژن

    گشاد شدن واژن با علل متفاوتی می تواند اتفاق بیافتد که مهم ترین دلائل آن شامل موارد زیر است:

    • افزایش سن می تواند موجب افتادگی و شل شدن واژن شود.
    • گاهی برخی افراد به دلایل ژنتیکی و وراثتی دارای واژنی گشاد و شل هستند.
    • زایمان های طبیعی مکرر و سخت
    • تجربه داشتن زایمان های چند قلویی
    • پاره شدن ناحیه پرینه در حین زایمان
    دلایل گشاد شدن واژن

    هزینه تنگ کردن واژن

    درمان گشاد شدن واژن یا به اصطلاح عمل تنگ کردن واژن از مهم ترین جراحی هایی است که امروزه جراحان زیبایی زنان انجام می دهند، این عمل زیبایی همانند سفید کردن واژن و عمل لابیاپلاستی بسیار پر طرفدار و مورد توجه است. سالیانه خیلی از متقاضیان انجام این عمل به کلینیک های تخصصی زنان مراجعه می کنند و از نتایج مفید و چشمگیر اش استفاده می کنند.

    هزینه جراحی تنگ کردن واژن بسته به چند مساله تعیین می گردد که در زیر برخی از آن ها را آورده ایم:  

    هزینه کلینیک

    این امکان وجود دارد که جراح بخواهد این عمل را در کلینیک های خصوصی و یا مراکز جراحی معتبر انجام بدهد. هزینه تجهیزات و اتاق عمل هم به طور جداگانه توسط جراح پرداخت می شود. این طبیعی است که هزینه ای که برای این بخش در نظر گرفته می شود در هزینه کلی جراحی موثر است.

    استفاده از ابزارها و تجهیزات

    در صورتی که در زمان جراحی از ابزارها و تجهیزات خاصی استفاده شود هزینه های عمل نیز افزایش می یابند. برای مثال تنگ کردن واژن با لیزر، در مقایسه با روش های معمولی هزینه بالاتری دارد زیرا در این عمل، استفاده از لیزر و تجهیزات جراحی متفاوت خواهد بود و این مساله برای عمل شما هزینه بردار خواهد بود.    

    به همین دلیل تکنیکی که برای تنگ کردن واژن مدنظر قرار خواهد گرفت هم در هزینه های عمل موثر است. در صورتی که مشکلاتی در واژن داشته باشید  در نتیجه عمل متفاوت خواهد بود و اگر ابزارهای خاصی نیاز داشته باشد هم در قیمت نهایی عمل موثر است. برای مثال این امکان وجود دارد که جراح بخواهد بصورت همزمان از نخ های تنگ کننده واژن برای بخش هایی از آن استفاده کند و همچنین از نخ های جوانساز هم برای عمل استفاده کند در نتیجه هزینه های عمل هم بیشتر می شود.    

    انجام جراحی های همزمان

    در صورتی که شما تصمیم به انجام عمل تنگ کردن واژن گرفته اید و می خواهید بجز این عمل از دیگر جراحی های زیبایی واژن هم استفاده کنید و بصورت همزمان عمل هایی را ادغام کرده و انجام دهید. دستمزد انجام آن هم به مبلغ نهایی اضافه خواهد شد. این امکان هست که فردی بخواهد برای ایجاد حساسیت بیشتر و ارتقاء تحریک پذیری اش در رابطه جنسی به صورت همزمان بخواهد عمل تنگ کردن واژن را با جراحی تقویت نقطه جی انجام دهد.  

    دستمزد جراح

    هزینه ای که پزشک جراح برای انجام این عمل در نظر خواهد گرفت، شامل دستمزد خود جراح هم می شود. بنابراین،  بهتر است دقت داشته باشید که دستمزد هر پزشک با دیگری متفاوت است. مواردی مانند تجهیزات پزشکی، مهارت ها و تخصص جراح در این مساله نقش بسزایی دارد. همچنین تجربه جراح هم در این امر دخیل است و بسیار ارزشمند است زیرا با کمک همین تجارب است که جراح می تواند تغییرات لازم را ایجاد کند.

    در نتیجه، یک پزشک حاذق و متخصص که دستانی هنرمند برای ایجاد تغییرات دارد، به صورت طبیعی دستمزد بالاتری در مقایسه با یک فرد غیر متخصص و بی تجربه دارد، که در این مورد توافق بیمار و پزشک جراح هم اهمیت ویژه ای دارد.

    عوارض جانبی گشاد شدن واژن

    • از عوارض مهم گشادی واژن می توان به احساس نارضایتی در حین رابطه جنسی اشاره کرد؛ چون بخاطر این مشکل این امکان وجود دارد که دو طرف نتوانند لذت کافی ببرند  و به طبع آن خانم ها دچار استرس می شوند.
    • علاوه بر این، گشاد شدن واژن می تواند از لحاظ زیبایی ظاهری واژن مشکل آفرین شود و ظاهر واژن بد فرم و زشت بنظر برسد که این مساله برای بانوان خیلی اهمیت دارد.
    • اگر ورودی واژن دچار گشادی و شل شدگی شود شخص ممکن است مستعد ابتلا به انواع عفونت های واژینال شود و ترشحات عفونی او افزایش پیدا کند.

    روش های مختلف تنگ کردن واژن

    روش های مختلف تنگ کردن واژن

    به صورت کلی شیوه های مختلفی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که شامل شیوه های غیر جراحغیر جراحی و جراحی می شود.  

    • روش های تنگ کردن واژن عبارتند از واژینوپلاستی و پرینورافی که هر دوی این ها تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شوند و فرد پس از آن نیاز است تا به مدت 2 الی 3 روز در بیمارستان بستری شود. علاوه بر این، مهم است که به توصیه های پزشک جراحتان دقت داشته باشید و داروهای مسکن تجویزی اش را به صورت کامل مصرف کنید.
    • شیوه های غیر جراحی تنگ کردن واژن شامل تنگ کردن واژن با نخ و لیزر می شوند.

    نتیجه گیری

    همانطور که بیان شد شیوه های متفاوتی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که عبارتند از: پرینورافی، واژینوپلاستی، استفاده از نخ های تنگ کننده واژینال و لیزر. به شما توصیه می کنیم که در صورت داشتن واژن تنگ، به انجام عمل جراحی زیبایی واژن اقدام کنید؛ زیرا تنگ کردن واژن و برطرف کردن شلی واژن می تواند باعث افزایش لذت جنسی و به طبع آن بهبود کیفیت زناشویی شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    برچسب ها:
    پرسش و پاسخ تکمیلی

    سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

    1 دیدگاه
    1. مریم

      ممنون از سايت خوب و مطالب مفيدتون

      پاسخ
    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با پزشک